A Place To Hotel – Et stærkere digitalt aftryk
Mere synlighed. Flere gæster. Bedre resultater
A Place To Hotel er ikke et helt almindeligt hotel – det er en oplevelse i sig selv. Med en anderledes arkitektonisk stil og en inspirerende atmosfære, der oser af kvalitet og hygge, var det afgørende, at markedsføringen afspejlede netop dét.
Hotellet ønskede at styrke sin digitale tilstedeværelse og gøre det lettere for gæster at finde og booke deres ophold. Derfor trådte vi til som A Place To Hotels eksterne marketingafdeling, hvor vi har skabt en rød tråd i alt fra sociale medier og nyhedsbreve til annoncering og hjemmesideoptimering.
Med en veldefineret tone of voice og et skarpt visuelt udtryk har vi sikret, at hotellets unikke vibe skinner igennem – uanset om gæsterne møder brandet på Instagram, i en kampagne eller på hjemmesiden. Gennem strategiske kampagner på Google Ads og Meta Ads har vi øget kendskabet og konverteringerne, mens konkurrencer og engagerende indhold på sociale medier har skabt liv og interaktion.
For at vise hotellets atmosfære har vi skabt professionelle foto- og videoproduktioner, der fremhæver alt fra de stilfulde værelser til de indbydende fællesområder. Vi har også løbende opdateret hotellets hjemmeside med nyt indhold og en SEO-optimeret struktur, så flere potentielle gæster finder vejen til A Place To Hotel.
Resultatet?
A Place To Hotel har opnået større synlighed og flere følgere på de sociale medier. De har oplevet et øget engagement med bedre konverteringer og flere bookinger.
A Place To Hotel havde visionen – SYNLIGT sørgede for, at den blev set.