Skip to main content

En stærkere online profil

Freia Forellen fra vand til web – en digital opgradering af en traditionsrig virksomhed.

Freia Forellen har specialiseret sig i opdræt og eksport af især levende ørreder med et skarpt fokus på kvalitet, pålidelighed og bæredygtighed. Men for at sikre en stærkere digital tilstedeværelse og skabe en tættere relation til deres kunder, var det tid til en opdatering af både hjemmeside, SoMe-strategi og markedsføringsmateriale. 

En central del af vores arbejde har været at fortælle Freia Forellens historie gennem video. Vi har produceret en række interviewvideoer med Jens, virksomhedens indehaver, der giver et personligt indblik i firmaets værdier, processer og produkter. Videoerne bliver aktivt brugt på sociale medier for at skabe relationer, opbygge troværdighed og engagere målgruppen og modtagerne. Vi skaber desuden grafisk og tekst til Freia Forellens sociale medier og rådgiver om strategi, så de når den målgruppe, de ønsker.

Samtidig har vi skabt en ny, brugervenlig hjemmeside, hvor designet afspejler virksomhedens skandinaviske rødder, professionalisme og fokus på kvalitet. Hjemmesiden er optimeret med en SEO-strategi, der gør det lettere for potentielle kunder at finde Freia Forellen online. Med nye billeder og videoer har platformen fået et moderne og levende udtryk. 

For at sikre en ensartet visuel identitet har vi også designet annoncer, flyers og en PowerPoint-præsentation, der understøtter Freia Forellens brand på tværs af platforme.

Med en kombination af strategi, storytelling og visuel branding har vi hjulpet Freia Forellen med at tage et digitalt spring – uden at miste forbindelsen til deres kerneværdier og traditioner.