Skip to main content

Markedsføring med humor og lokal indsigt

Videokampagner og SoMe-strategi, der taler direkte til målgruppen.

Feriepartner Blåvand er en lokalt forankret feriehusudlejningsvirksomhed med en stærk tilknytning til området. For at styrke relationen til sommerhusejere og skabe opmærksomhed omkring fordelene ved at leje ud gennem Feriepartner Blåvand, har vi hos SYNLIGT udviklet en strategisk videokampagne og en gennemarbejdet SoMe-strategi.

Med en føljeton af reklamefilm har vi med et humoristisk twist sat fokus på, hvor irriterende let det er at være udlejer hos Feriepartner Blåvand. Videoernes hovedperson er en karikeret stereotyp, der oplever, hvordan ferieudlejning kan være en næsten for gnidningsfri oplevelse. Det skarpe koncept har skabt opmærksomhed og engagement blandt både eksisterende og potentielle sommerhusejere.

For at styrke Feriepartner Blåvands digitale tilstedeværelse har vi udviklet og eksekveret en række kampagner på sociale medier med fokus på tryghed, fleksibilitet, lokal forankring og grundig rengøring – de faktorer, der betyder mest for udlejere. Gennem en kombination af betalt annoncering og organisk content har vi skabt en øget rækkevidde, flere interaktioner og større synlighed for Feriepartner Blåvand.

Med en stærk visuel fortælling, skarp humor og en målrettet SoMe-strategi har vi hjulpet Feriepartner Blåvand med at tiltrække endnu flere sommerhusejere og skabe opmærksomhed om deres særlige tilgang til udlejning.