Et online mode- og inspirationsunivers.
Det er også et rigtig godt eksempel på, hvordan vi kan levere et produkt hele vejen fra start til slut.
Med modefotografiet i centrum, har vi leveret en hjemmeside fyldt med inspiration, hentet i alt det nyeste inden for sæsonens styles, trends og tendenser med udgangspunkt i butikkerne på BROEN Shopping.
Tanken er, at centerets kunder kan hente inspiration til at opgradere garderoben, finde de perfekte gaver eller bare blive klædt på med gode stylingtips og -tricks, når sæsonen skifter fra forår til sommer og vinter.
Kunde: BROEN Shopping
Website
Website
Modestorm.dk er som nævnt et online inspirationsunivers, derfor har SYNLIGT sørget for at bygge en hjemmeside, der føles som et rigtigt modemagasin. Her er der tænkt over opsætning, look og selvfølgelig brugervenlighed i forhold til nemt at kunne navigere rundt mellem de forskellige temaer og emner.
Artikler
Artikler
Sammen med de skarpe billeder af lokale modeller i den nyeste mode, har vi skrevet inspirationsartikler, der både fortæller om de nyeste trends samt giver fifs til gør-det-selv-projekter eller idéer til det, der skal i picnickurven eller hænges på juletræet. Vi står for idéudvikling til emner, research og indholdet til artiklerne – og vi sørger selvfølgelig for, at der er masser af SEO, til at lede nye brugere ind på sitet.







Fashion fotos
Fashion fotos
Med et modemagasin kommer vi selvfølgelig ikke uden om, at der skal tages lækre billeder, hvor der både fortælles en historie og hvor tøjet præsenteret bedst muligt. Derfor bruger vi tid på at skabe den helt rigtige storyline omkring photoshootet både i forhold til look, feeling og location, og sørger for at der er en rød tråd i billederne. Vi arbejder tæt sammen med en stylist samt en hår- og makeupartist, der er med på optagelsesdagen, så vi sikrer os, at modellerne ser helt rigtige ud i forhold til den fortælling, der skal skabes for kunden.
Grafisk udtryk med LED-bannere
Grafisk udtryk med
LED-bannere



Et af fokuspunkterne i forhold til modestorm.dk er at bruge look og billeder som blikfang for den nyeste sæson på BROEN Shopping. Billeder og buzzwords bruges blandt andet i annoncer, på busser, i bybilledet, på sociale medier og selvfølgelig fysisk på BROEN. Det er SYNLIGT, der står for opsætningen og udvælgelsen af billeder samt formuleringen taglines, der passer til lige præcis det sted, materialet skal bruges.
Video
Video
En del af modestorm.dk bliver fortalt igennem brug af video. Vi besøger nogle af butikkerne og filmer de ansatte, der fortæller om de helt store trends denne sæson, og så implementerer vi de gode tips og tricks fra artiklerne i videoer med vores stylist og hår- og makeupartist, så brugeren hurtigt kan afkode, hvad budskabet er.