Skip to main content

MODESTORM Sommer 2025 – Digitalt magasin

Et digitalt modemagasin med stil, substans og swipe-appel

Hvordan samler man sæsonens mest vigtige trends, viser det bedste fra butikkerne og giver visuel inspiration i ét format, 

Til at præsentere MODESTORM Sommer 2025 har vi hos SYNLIGT været med til at gentænke kampagneformatet for BROEN Shopping. Tidligere har modemagasinet haft en fysisk udgave og efterfølgende levet som et online modeunivers på sin egen hjemmeside – men i år skulle der ske noget lidt andet. 

Vores valg faldt på et digitalt modemagasin i form af en flipbook, der både skaber en levende og inspirerende platform og samler alt det bedste fra centrets modeunivers – i ét samlet, klassisk magasinudtryk, der stadig udstråler friskhed. 

I samarbejde med BROEN Shopping har vi udviklet idé, struktur og layout samt stået for alt fra tekst og foto til redigering og lancering. Modemagasinet fungerer både som inspiration for kunderne og som udstillingsvindue for butikkernes sortiment. Det kan nemt deles på sociale medier, vises på skærme og bruges i annonceringen. Og så er det nemt for modtageren at afkode, at det her er et modemagasin, hvor DU kan blive inspireret. 

Vi kan se en tendens til, at magasinformatet så småt er på vej tilbage. For i takt med at det digitale landskab bevæger sig hurtigt, er der i stigende grad efterspørgsel på fordybelse, æstetik og overblik. Det digitalt magasin giver plads til både storytelling og stilfuld præsentation mens det skaber et stærkt sammenhængende brandudtryk. 

Måske bliver det et helt klassisk, fysisk magasin næste gang. 

Resultatet? 

Et nyt format med høj visuel værdi, der skaber en rød tråd gennem hele modekampagnen og viser BROEN Shopping som et moderne og stilsikkert modemekka.